Pages

Saturday, November 20, 2010

Soul Sisters Quilling Shop ^____^


Yeaaaaay! Penantian yang berbuah manis ^_^

Akhirnya, kami; Me & My Soul-Sister [Cik As] merasmikan blogshop kami; Soul Sisters Quilling Shop untuk para quiller yang ada di Malaysia, yeaaay!

Soul Sisters Quilling Shop menyediakan tiga jenis [80gsm, 100gsm, crimped] quilling strips dengan tiga puluh dua warna yang menarik ^_^ Strips yang akan mengindahkan hasil kraf anda! Tidak ketinggalan, kami juga menyediakan slotted tool untuk memudahkan kreasi quilling anda!


Bersempena dengan pembukaan Soul Sisters Quilling Shop, kami dengan senang hati menawarkan harga promosi buat anda para quiller! Juga tidak ketinggalan tawaran diskaun untuk pembelian lebih dari RM50 ^_^

Semua quilling strips kami menggunakan kertas berkualiti tinggi dan pinggiran kertas yang dipotong licin yang di import khusus dari Indonesia. Dan kami akan menghadirkan lebih banyak warna untuk quilling strips dan pelbagai quilling tools di masa akan datang.

Pre-order dibuka mulai hari ini sampai dengan 12pm, 30 November dan sesi penghantaran akan dilakukan pada 13 Disember [atau lebih awal] dengan menggunakan pos ekspress / pos laju Malaysia. Cepat dapatkan semuanya dengan harga promosi ^_^!


Jom lawat Soul Sisters Quilling Shop kami ^_^

Happy shopping & Happy quilling *^_^*




2 comments:

miz nurul said...

gosh! u two sis! thumbs up! nk order! nk order!!

Farahiyah Smart said...

Cantik...nak tgk blog tu tp xdpt...hurmm...anyway nice! suka tgk quiling...cantik! Good luck!