Wednesday, October 20, 2010

Q006: Kipas Kipas! ^_^

Kipas tangan ni adalah gadget yang penting dalam beg aku. Kalau tak ada, fuuuuh, berasap jiwa. Jakarta nan panas dan berdebu!

Jadi, mari kita 'quilling' kan kipas tangan tersebut ^_^ Hehee.

Err, sebenarnya tak berapa nak menjadi sangat kipasnya, masih tak stabil, herot berot! Tapi takpelah, upload je! Nanti buat yang lain plak ^_^ Zasss!




Cantik tak? Cantik tak? Hahahaa! Okei, layan dulu yang ini, nanti kita buat yang baru okei, yang lebih kemas! ^_^

6 comments:

As Ahmad said...

hei!!! cantik gila!!! kenapa tak pink? hehehek :P memanglah ak cakap leha. bakat kamu dlm quilling sangat beda dr org lain. newbie with totally new and new ideas. dan kamu memang pandai bermain dengan pearls. bravo! :D

Ummu Solehah Muhammad said...

hihihiiik, kamu ni buat aku mendongak ke langit tau, hahaa!

aku rasa cam tak cantik, tp bila ada org ckp cantik, tiber aku rasa mcm nak bawak yg betol2 nyer ni g kuar, hahaaa!

thx dear! aku blajar banyak dr kamu ^_^ suka kamu!

err, yg ini aku sbb nak buat mcm makcik kat video tu, dia wat tea pot, aku buat kipas tangan sudeh :p

Miyyah said...

Wah! Cantiknya!!! Nampak ceriaaa and so pretty with the pearls! nak kasi keras sikit tulang dia tu, lapiskan kertas 2-3 lapis so dia tebal sikit.

Agreed with as hehe, u have the creativity needed for quilling. try finding your own distinctive quilling style, so when people look at yr work, they'll know it's yours. :)

Ummu Solehah Muhammad said...

salam kenal kak miyyah ^_^ thx atas pujian dan yang paling penting atas SUGGESTION! ^_^ suka!

Ummu Solehah Muhammad said...
This comment has been removed by the author.
nadia said...

wah..cantik2...
suka ngan kipas tu..
selalu orang lain buat, bentuk bunga, rama2..
ni lain sikit...

kite baru je try hobby quilling ni..
tehee..
:)